EDA ÖZEŞER
BİLECİK ORTODONTİ VE DİŞ KLİNİĞİ
Estetik Braket Metal Braket Şeffaf Plak Lingual Ortodonti Hareketli Aparey

Siz değerli hastalarımızın sağlığı bizim için çok önemlidir.
Bu nedenle kliniğimizde son dönemdeki COVID-19 salgını nedeniyle tüm önlemlerimizi aldık.

Sweet Shap

Modern Tedaviler

En güncel ortodonti tedavi yaklaşımları ve ileri teknolojik uygulama yöntemleriyle mutlu gülüşler.

Kişiye Özel Uygulamalar

Her hasta için ayrı olarak şekillendirilen etkili ve hızlı sonuç veren ortodonti tedavileri.

Mükemmel Sonuç

Doğal ve sağlıklı gülüşler, memnuniyet yaratan tedavi sonuçları ile ortodonti sonrası destek.

HAKKIMDA

about hafl bg

Çalışma Saatlerimiz

• Pazartesi - Cuma 9:00 - 18:00
  • Cumartesi 9.00 - 18.00
  • Pazar Kapalı
Eda Özeşer - DoktorTakvimi.com Eda Özeşer - DoktorTakvimi.com

Eda ÖZEŞER Hakkında

1990 yılında Kastamonu/Tosya ilçesinde doğdum. 1996-2004 yılları arasında Kütahya’da ilköğretim eğitimimi tamamladım. Bilecik Refik Arslan Öztürk Fen Lisesinden 2008 yılında mezun oldum ve ilk tercihim olan Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesini kazandım. Hedeflediğim mesleğimi gururla ve severek icra etmekteyim. Uyguladığım tedaviler sonucunda tereddütsüz, kaygısız ve mutlulukla gülen insanlar görmek paha biçilemez. 2013 yılında Hacettepe Diş Hekimliği Fakültesinden mezun olduktan hemen sonra, 2013 Eylül-DUS’ta (Diş Hekimliği Uzmanlık Sınavı) iyi bir derece elde ederek Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Bölümü’nü kazandım. Uzmanlık eğitimim boyunca birçok vaka tanı ve tedavisi planlamaları için eğitim alıp, tedavi protokollerini uyguladım.

‘Farklı büyüme döneminde olan iskeletsel sınıf 1 bireylerde, alt-üst premolar çekiminin kraniyofasiyal yapılara etkisi’ konulu tez çalışmam ile Haziran 2018’de Ortodonti Uzmanı ünvanımı aldım ve devlet hizmetine 2.5 yıl Ankara Ağız ve Diş Sağlığı Hastanelerinde görev yaptım. Eşimin memleketi Bilecik’e yerleştik. Evliyim ve bir oğlumuz var.

Türk Ortodonti Derneği (TOD), Estetik Dişhekimliği Akademisi Derneği (EDAD) ve Türk Dişhekimleri Birliği (TDB) üyesiyim. Sağlıklı ve mutlu gülüşler dilerim.

İş Deneyimi
  • Gazi Ünv.Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Anabilim Dalı ( 2013-2018 Ankara)
  • Mamak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (2018-2019 Ankara)
  • Balgat Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (2019-2020 Ankara)
  • Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Nisan-Eylül 2020 Bilecik)
Sempozyum ve Kurslar
  • Innovation & Clinical Experiences in Ortodontics ( 20 Şubat 2014 Ankara)
  • Integrated Case Management with Smartclip ( 19 Mart 2015 Ankara)
  • Bioprogressive Seminar : Wilson 3D Mechanics (15-16 Ekim 2015 Ankara)
  • 14. Uluslararası Türk Ortodonti Derneği Sempozyumu (2-4 Kasım 2015 Eskişehir)
  • Karışık Dişlenme Döneminde Miyofonksiyonel Tedaviler (4-5 Mayıs 2017 Ankara)
  • 15. Uluslararası Türk Ortodonti Derneği Sempozyumu (5-7 Kasım 2017 Ankara)
  • İnvisalign Certification Training (16-17 Kasım 2020)
  • Dermal Filler Eğitimi (16-18 Ocak 2021 İstanbul)
  • Botolinium Toksin Eğitimi (16-18 Ocak 2021 İstanbul)
Yayınlar/Poster sunumu
  • Özeşer E., Uzuner D., Darendeliler N. ‘İskeletsel Sınıf 2 Anomalilerin Tedavisinde Modifiye EVAA ve Monoblok Uygulamasının Değerlendirilmesi’ 14.Türk Ortodonti Derneği Sempozyumu; 2-4 Kasım 2015, Eskişehir
  • Özeşer E., Peker E., Aslan B. ‘Gömülü Maksiller Kanin Dişin Ototransplantasyon ile Tedavisi (Bir Olgu Nedeniyle), 15.Türk Ortodonti Derneği Sempozyumu; 5-7 Kasım 2016, Ankara
  • Bozkır S., Özeşer E., Uzuner D., Darendeliler D. ‘Sınıf 2 Malokluzyonlu Bireylerde EVAA VE Modifiye EVAA Aygıtlarının Tedavi Etkilerinin Değerlendirilmesi’ 15.Türk Ortodonti Derneği Sempozyumu; 5-7 Kasım 2016, Ankara

Tedavilerimiz

• Sefalometrik ve El Bilek Filmi Analizleri
  • Açık/Derin Kapanışın Ortodontik Tedavisi
  • Önleyici/Koruyucu Ortodontik Tedavi
  • Hızlı/Yavaş Üst Çene Genişletmesi
  • Sürme Rehberliği
  • Çene İlişkilerinin Düzenlenmesi
  • Estetik/ Metal Tel Tedavisi
  • Lingual Ortodonti (İçten Tel Tedavisi)
  • Ortognatik Cerrahi
  • Invisalign Tedavisi (Telsiz Ortodontik Tedavi)
  • Gömülü Diş Sürdürülmesi
  • Pekiştirme Tedavisi
  • Genel Diş Hekimliği Tedavileri

Merak edilenler

Eda ÖZEŞER BİLECİK ORTODONTİ VE DİŞ KLİNİĞİ

Ortodontik tedavi ile ilgili bilgiler

Dişlerin doğru olmayan pozisyonları birçok probleme yol açabilir. Yemek yeme, konuşma, dişleri temiz tutmada zorluklar, Şeklini ve dişlerin görünümünü etkileyerek utanç, özgüven eksikliğini de etkileyebilir.

Ortodontik tedavi ile aşırı önde konumlanmış ön dişler, çapraşıklık, gömülü dişlerin sürdürülmesi, derin yada açık kapanış, ters yada çapraz kapanış, dişler arası aşırı boşlukların kapatılması gibi problemler düzeltilip sağlıklı ve fonksiyonel diş ilişkileri kazanılabilir.

Ayrıca diş sıkma (bruksizm), parmak emme gibi alışkanlıkları engellemek için de bir takım apareylerden yararlanılarak bu durum önlenebilir.

Herhangi bir ortodontik çalışma başlamadan önce iyi bir ağız hijyeni şarttır. Apareyler/braketler dişlerin üzerine yerleştirildiğinde, yiyecek parçacıklarının sıkışması daha olasıdır. Tedavi sırasında diş çürümesini önlemek için kişinin çok daha dikkatli ve daha sık fırçalaması gerekecektir. İyi ağız hijyeni uygulamaları olmazsa, tedavi sırasında diş çürümesi riski vardır.

1.Tedavi Öncesi Hazırlık

Tedaviye başlamadan önce ağız içerisinde çürük, dolgusu kırılmış yada tedavi gereksinimi olan dişler tedavi edilmelidir. Diş taşı/plak gibi kalıntılar diş yüzeyinde bulunmamalı ve hasta tarafından doğru ağız hijyeni sağlanıncaya kadar tedaviye başlanılmamalı, hasta ağız hijyeninin geliştirilmesi konusunda teşvik edilmelidir.

Doğru tanı, tedavinin yarısı demektir. Öncelikle hastanın şikayet ve istekleri değerlendirilip, anamnezi alınır. Hastadan alınan sefalometrik, panoromik ve el bilek radyograflarının analizi yapılır. Ağız içi fotoğraflar çekilir. Çeşitli analizler uygulanarak tedavi seçenekleri değerlendirilir.

2.Tedaviye başlama

Hareketli aparey ile tedavi uygulanacaksa hastadan ağız ölçüsü alınır ve teknisyene gönderilir. Aparey kullanımı hekim tarafından anlatılacak olup, hastaya ağrı endişe verecek uygulamalar değildir. Aksine hastanın istediği renkte dizayn edilip, motivasyonu sağlanabilir.

Sabit ortodontik tedavi uygulanacaksa çeşitli aletlerden yararlanılarak diş teli takma (braketleme) aşaması yapılır. Bu işlem ortalama 20-30 dk sürecek olup, hayal ettiğiniz gülüşe sahip olmanın ilk adımıdır. İşlem esnasında ağrı, acı, rahatsız edici bir durum söz konusu değildir. Anestezi uygulanmaz. Braketleme sonrası tel takılır.

3.Tedavi esnası

Tedaviniz boyunca aylık kontrolleriniz olacaktır. Doktorunuz sizden tedaviniz ile ilgili tavsiyelerde bulunup, nelere dikkat etmeniz gerektiği, neler yapmanız gerektiği konusunda bilgilendirecektir. Ortodontik tedavi hekim-hasta işbirliği ile mükemmele ulaşır.

4.Tedavi sonu

Telleriniz çıkmadan önce son kontroller yapılır ve tedavi bitimine karar verildiğinde dişlerinizin son halinin bozulmaması için pekiştirme tedavisinin hangi apareylerle olacağına karar verilir. Bu işlemde ağrısız ve cısız olup, anestezi gerektirmez. Pekiştirme tedavisi, ortodontik tedavinin bir parçasıdır. Pekiştirme tedavisi prosedürlerine doğru uyulmadığında dişlerde bozulmalar, çapraşıklaşma meydana gelebilir. Bu da hasta ve hekim için oldukça üzücüdür.

Teller/braketler çıktıktan sonra tekrar fotoğraf çekilir. Tedavi başı ve sonu karşılaştırma imkanı olur. Pekiştirme tedavisi 1 sene sürecek olup, 2-3 aylık periyotlarla kontrol yapılır.

1.Her şeyi yiyip içebilir miyim?

En çok sorulan ve endişe duyulan sorulardan biridir . Braketler varken sert, yapışkan ve asitli gıdalara dikkat etmek gerekir. Eğer böyle bir kısıtlamadan rahatsız olunuyorsa şeffaf plak ile tedavi alternatif olabilir.

2.Dişlerimizi düzenli ve doğru fırçalamam neden önemli ?

Hijyen herşeyin başında gelmektedir. Braketler dişlerin temizlenmesini zorlaştırdığı için daha fazla önem göstermek, dişlerin sağlığını devam ettirebilmek adına önemlidir. Ayrıca doğru fırçalama yapılmadığında plak birikimi meydana gelip, dişlerin çürümesine ve hatta braketlerinizin düşmesine neden olabilir. Bu durum da tedavi süresinin uzaması demektir.

3.Ortodontik tedavi için yaşım çok erken yada geç mi ?

Daimi dişler sürmeye başladıktan sonra, ortalama 6-7 yaşlarından itibaren ortodonti uzmanı tarafından muayene önerilmektedir. Erken teşhis birçok malokluzyonun önüne geçip, kısa süreli müdahaleler ile daha komplike tedavilerin gereğini ortadan kaldırabilir. 6 ayda bir diş hekimi kontrolü önerilmektedir.

Sağlıklı daimi dişleri bulunan her birey ortodontik tedavi görebilir. İster 40 ister 50 yaşında olun, her zaman ortodontik tedavi görebilirsiniz.

5.Ortodontik tedavi ne kadar sürer?

Vakanın durumuna, hastanın yaşına bağlı olarak değişmekle birlikte 6 ay ile 36 ay arasında değişebilir

6.Dişler düzeltimez ise ne olur ?

Dişlerdeki düzensizlikten dolayı diş araları ve bazı yüzeyleri daha zor temizleneceğinden, çürük oluşumu düzenli diş dizisi olan bir bireye göre daha fazla olacaktır.Dişlerin düzgün kapanmıyor olması, çene eklemlerinize normalden daha fazla baskı gelmesine sebep olup, uzun dönemde ağız açıp kapama kısıtlamaları, çene kilitlenmesi gibi problemlere yol açabilir.

7.Telleri çıkardıktan sonra diş üzerinde leke kalır mı?

Diş temizliğine hassasiyet gösterilirse leke kalması mümkün değildir. Leke diye bahsedilen renklenmeler aslında çürük başlangıç alanlarıdır.

8.Tedavi amacı ile diş çekilmesinin sakıncası var mı?

Ortodontik tedavi amacı ile diş çekilmesi hastaların velileri tarafından çoğunlukla istenmemektedir. Halbuki diş çekimi kararı, dişlerin çene kemikleri üzerine yerleştirilemediği durumlarda tedavi sonucunun daha başarılı, elde edilen sonucun daha kalıcı olmasını sağlar.

9.Braketler / teller takılırken acı-ağrı duyar mıyım?

Braketleme işlemi ağrısız ve acısız olup, anestezi gerektirmez. Ortalama 20-30 dk sürecek olup, sahip olmak istediğiniz gülüşün ilk adımını atmış olacaksınız.

Bilgilendirme

Ortodontik Tedavilerde Sevk Dönemi

Ortodontik tedavilerde özel sağlık kuruluşlarına SEVK dönemi başlamıştır. Sağlık Bakanlığı bünyesinde hizmet veren ağız ve diş sağlığı merkezleri ile üniversite hastaneleri, ortodontik tedaviler için hastaları özel sağlık kuruluşlarına sevk etmektedirler.

Sağlık Bakanlığı’nın ağız ve diş sağlığı merkezlerinden veya üniversite hastanelerinden ortodontik tedavi için sevk alan hastalar, tedavilerini kliniğimizde yaptırabileceklerdir. Hastalarımız, tarafımızdan gerçekleştirilen ortodontik tedaviler için ödedikleri ücretin bir bölümünü, daha sonra SGK’ dan iade olarak alabileceklerdir.

blog-02

Tüm Önlemlerimizi Aldık!

Sayın ziyaretçilerimiz Coronavirus COVID-19 salgını nedeniyle aldığımız önlemler doğrultusunda kliniğimizdeki tüm yüzeyler her gün COVID-19’a neden olan virüs SARS-COV-2’ye karşı EPA’nın onayını alan Hipokloröz Asit Dezenfektan ile dezenfekte edilmektedir. Hava da meydana gelebilecek aerosol ve yabancı partiküllere karşın yüksek basınçlı plazma hava arıtıcısı cihazı ile solunan hava dezenfekte edilmektedir. Sağlık Bakanlığının önerdiği Covid-19 enfeksiyonundan korunma protokollerine uymak sizin ve bizim sağlımız için oldukça önemlidir.

Bilecik ortodonti, Bilecik ortodontist, Bilecik diş teli, Bilecik invisalign, Bilecik lingual, Bilecik içerden tel, Bilecik şeffaf tel, Bilecik diş teli fiyatı, Bilecik ortodonti sevk, Bilecik şeffaf plak, Bilecik braket,Bözüyük ortodonti, Bözüyük ortodontist, Bözüyük diş teli, Bözüyük invisalign, Bözüyük lingual, Bözüyük içerden tel, Bözüyük şeffaf tel, Bözüyük diş teli fiyatı, Bözüyük ortodonti sevk, Bözüyük şeffaf plak, Bözüyük braket

Gazipaşa Mahallesi Atatürk Bulvarı No:16 Kat:1 No:4 Bilecik / Merkez

E Mail